Slovácké léto 2020: otázky a odpovědi Marka Pochylého | Slovácké léto
Dosud nemáte vybranou žádnou registraci.
Slovácké léto 2020: otázky a odpovědi Marka Pochylého
30. 03. 2020

Slovácké léto 2020: otázky a odpovědi Marka Pochylého

Současná koronavirová pandemie a s ní související opatření zamotaly hlavu nejednomu pořadateli kulturních, sportovních i společenských akcí. Jak to bude se 13. ročníkem Slováckého léta, které je naplánováno na 3.-12.července 2020? Na nejčastější otázky fanoušků odpovídá zakladatel festivalu Marek Pochylý.

Marku, jak to vypadá s uskutečněním Slováckého léta 2020?

V tuto chvíli, na konci března, nikdo z nás netuší, co bude na začátku prázdnin. Situace se vyvíjí, oficiální nařízení vlády zmiňují několik různých variant, jak se bude postupovat po uvolnění nejpřísnějších opatření. Pořádání hromadných akcí, mezi které patří i Slovácké léto, má v tuto chvíli velmi nejasnou budoucnost. A tak ani my nedokážeme říct, zda se Slovácké léto 2020 uskuteční.

Pokračujete v přípravách?

Na přípravě každého ročníku Slováckého léta pracujeme už od zimy. V tuto chvíli některé přípravy musely logicky ustoupit důležitějším problémům. I proto jsme dosud nezveřejnili letošní headlinery. Nicméně vše udržujeme ve stavu, abychom se v případě, že se Slovácké léto uskuteční, mohli plynule navázat na intenzivní organizační práci.

Uvažujete o přesunutí termínu?

O přesunu Slováckého léta 2020 v plném rozsahu neuvažujeme.

Je ve hře varianta, že byste uskutečnili například jen sportovní, nebo kulturní část, tedy jakousi zjednodušenou formu festivalu?

Ano, je ve hře zkrácená verze festivalu v jiném termínu. Byla by zastoupena sportovní i kulturní část. Jinak už bychom těžko mohli hovořit o Slováckém létě.

Co byste rád vzkázal fanouškům Slováckého léta?

Že jim všem v tuto chvíli přeji především zdraví a klid. Že se na ně všechny těším na 13. ročníku Slováckého léta, ať už se uskuteční jakkoliv. A rád bych poprosil, aby festivaloví fandové podpořili kterýkoli svůj oblíbený festival, nejen Slovácké léto. Věřte, že letos to budou potřebovat víc než kdy jindy.

Generální partner
Crea Vision
Hlavní partner
Topakce
Hlavní partner
Město Uherské Hradiště
Hlavní partner
Starobrno
Hlavní partner
Nordic Telecom
Hlavní partner
GW International
20
Sportovních disciplín
38
Hodin hudby
10
Dní
1
Město plné písku