Slovácké létoTop forma do Velikonoc 2017 | Slovácké léto
Dosud nemáte vybranou žádnou registraci.
Top forma do Velikonoc 2017
03. 05. 2017

Top forma do Velikonoc 2017

Soutěž Top forma do Velikonoc se Slováckým létem opět nabídla partě 43 odvážných mužů a žen, aby změnili svou fyzickou kondici pod dohledem odborníků a podpoření vzájemnou motivací. Slavnostní vyhlášení výsledků jejich tříměsíčního snažení proběhlo v sobotu 24. dubna v Jezuitském sklepě ve Starém Městě. Prize money v celkové hodnotě 43 tisíc korun si mezi sebou rozdělili ti nejlepší v každé z tří kategorií.

V průběhu tří měsíců, během kterých se odvážní muži, ženy a nově i maminky dětí do 3 let snažili pozitivně ovlivnit své zdraví a fyzickou kondici, mohli využívat služeb partnerů z řad odborníků – výživových poradců nebo osobních trenérů za zvýhodněné ceny. Podmínku soutěže – minimální úbytek 2 kil tuku u žen a 3 u mužů – splnilo při závěrečném měření 34 účastníků. Celkem se jim podařilo zbavit se 197 kil tuku.

„Stejně jako u předchozích ročníků soutěže Top forma jsme vyhlásili kategorii mužů a žen. Nově jsme se ale rozhodli zaměřit se i na maminky dětí mladších tří let, a to v kategorii TopForMAMA,“ uvedl organizátor Top formy a zakladatel Slováckého léta, hlavního partnera soutěže, Marek Pochylý.

Vítězové jednotlivých kategorií jsou tito:

Top Forma do Velikonoc – muži:

  1. Michal Kolaja (obhájce vítězství z minulého kola Top formy)
  2. Dominik Zach
  3. Marek Mlýnek
  4. Tomáš Horka
  5. Jan Horňáček

Top Forma do Velikonoc – ženy:

  1. Lucie Horňáčková
  2. Táňa Vrajová

  1. Andrea Foretová
  2. Monika Řešétková
  3. Jana Eidelpesová

Top ForMAMA (dítě mladší 3 let):

  1. Lucie Horňáčková
  2. Jitka Rozsypálková
  3. Anna Janovská

Hlavními partnery akce byli Slovácké léto, komunikační agentura Crea Vision a město Staré Město.

Top forma je tříměsíční soutěž, ve které se její soutěžící snaží přeměnit své tuky ve svaly a tudíž maximálně proměnit své tělo.

Benefitem pro soutěžící je zvýhodněné vstupné do partnerských fitness center a nezbytná dávka motivace. Průběh soutěže spočívá v úvodním a závěrečném měření a focení soutěžících, z nichž bylo na konci soutěže vybráno 7 nejlepších žen, 7 nejlepších mužů a nejlepší maminky.

Pro tuto finálovou skupinu bylo vytvořeno týdenní hlasování veřejnosti, které proběhlo na facebookových stránkách soutěže. Na závěr přičetla své body i odborná porota, která jako poslední měla možnost ovlivnit pořadí soutěžících.

Generální partner
Česká zbrojovka a.s.
Hlavní partner
Jarošovský pivovar
Hlavní partner
Crea Vision
Hlavní partner
Ray Service
Hlavní partner
Město Uherské Hradiště
Hlavní partner
Mesit
Hlavní partner
Omnipol
Hlavní partner
Lion Car
10
Sportovních disciplín
38
Hodin hudby
10
Dní
1
Město plné písku